Conferinţa de lansare

Conferinţa de lansare

În data de 04.09.2012, la Hotelul Howard Johnson din Bucureşti, a avut loc conferinţa de lansare a proiectului „Dezvoltarea capacităţii instituţionale a MAI în domeniul gestionării dosarelor europene, al transpunerii şi al aplicării acquis-ului comunitar" (cod SMIS 32862).

La acest eveniment au participat 160 de persoane dintre care: 10 reprezentanţi ai media, 10 reprezentanţi ai ONG-urilor şi 60 de reprezentanţi ai structurilor MAI şi ai instituţiilor din subordine şi 80 de reprezentanţi din teritoriu ai Instituţiilor Prefectului şi ai structurilor deconcentrate ale MAI.

Evenimentul a fost anunţat prin mijloace de informare comunicare şi publicitate specifice (un comunicat de presă publicate în presa centrală, într-un cotidian, un comunicat de presă pe site-ul web oficial al MAI şi un altul pe cel al ANFP, partenerul DGAERI în acest proiect).

Conferinţa de deschidere a fost organizată în vederea promovării proiectului şi a informării structurilor MAI şi a instituţiilor din subordine cu privire la obiectivele proiectului, acţiunile care vor fi organizate, rezultatele aşteptate şi modalitatea de implementare a proiectului.

Fiecare participant a primit materiale promoţionale, după cum urmează: câte o mapă, un pix, un pliant, un bloc-notess, şi un CD cu materiale informative.

La acest eveniment a fost asigurată cazarea pentru 79 de persoane şi transportul pentru 64 de persoane participante la conferinţă, din cadrul structurilor MAI aflate în teritoriu.

Agenda Conferinţei poate fi descărcată de aici.